söndag 25 september 2011

Sorry kan knappt fatta att jag är sååå hära dålig på uppdatering...

Så får väl ta 2 dagar som jag missat dåe..Men kan faktiskt skylla lite på att jag inte varit hemma så mkt eller haft tid i helgen...Som ni kanske vet (eller kanske inte) så gillar min mamma att göra olika grejer..Så vi har varit i stugan i helgen. Har fixat massor där. Typ fält träd och sånt. Skoj. Haha ! Och sen har man varit hon mormor...Där jag INTE kan blogga från.

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Hmm..Har inget dröm bröllop..Är inte den som planerar mina bröllopredan. Om jag ens kommer att gifta mig när jag blir stor..Kanske inte träffar nån jag vill gifta mig med?!


Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Ojdå :o får väll kolla på nån gammal blogg då alla bilder är på typ pappas data i småland...


























Från min första blogg...Tog den för typ ett år sen. Då jag första gången började blogga. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar